Wil je werken aan de toekomst van het bakkersvak? Wil je dat doen door leerlingen op te leiden?
Stylen en fotograferen van versproducten, zoals brood en banketproducten. Foto’s zijn erg belangrijk voor de website, de webshop, social media en in de winkel.
In deze training krijg je theoretische en praktische informatie over de (on)mogelijkheden van (toegevoegde)suikervervanging.
Wil je succesvol leidinggeven, je medewerkers inspireren en motiveren? Wil jij ze de mogelijkheid geven zichzelf te verbeteren? Dan is de training Leidinggeven op de werkvloer een goede stap.
Wil je creatief met je uitingen aan de slag en nieuwe vaardigheden leren? Dan is de workshop Handlettering echt iets voor jou.
Wat voor leidinggevende ben jij? Bereik jij, samen met je team, de doelen die gesteld zijn?
Ben je net een nieuwe bakkerij gestart, wil je in de toekoms voor jezelf beginnen of je hebt inmiddels een bedrijf overgenomen?
Om praktijkbegeleider van leerlingen voor de opleiding Boulanger MBO niveau 4 te zijn, is naast kennis en vaardigheden in plannen, begeleiden, motiveren en feedbackgeven ook voldoende vakkennis nodig. Vakkennis minimaal op MBO niveau 4, maar natuurlijk liefst meer.
Online training voor leidinggevenden met maximaal 10 deelnemers, zodat er de ruimte is voor vragen, praktijkvoorbeelden en interactie.
Marketing is geen kunst, maar een vaardigheid die prima te leren is.
Zijn jullie verkoopmedewerkers de adviseurs van je klanten? Weten zij voldoende van jullie producten?
Wil je graag dat medewerkers werken volgens de regels die zijn gesteld in de hygiënecode voor de bakkerij?
Kunnen jullie medewerkers de kwaliteit van brood beoordelen én verbeteren?
Wil je meer weten over grondstoffen, kneden, rijzen, bakken, structuur en smaak? Wil jij jezelf ontwikkelen?
Deelnemers gaan actief aan de slag met het verbeteren van de kwaliteit en de resultaten in de bakkerij.
De vervolgtraining operator is voor (aankomend) ploegchefs, teamleiders en allround operators in de industriële bakkerij.
Van winkelbegeleiders wordt veel gevraagd. Leidinggeven aan teams, kijken naar de uitstraling van de winkels en...
Beoordeling van praktijkexamens vraagt kennis van beoordelen, een objectieve blik en de juiste communicatie.
Meer kennis voor snij- en inpakkers over kwaliteit, over het wegwerken van verlies en over het snijden en inpakken?
Om assessor te blijven is het verplicht om 1x per 4 jaar een ontwikkelbijeenkomst bij te wonen.
Om assessor te blijven is er de verplichting om 1x per 4 jaar een ontwikkelbijeenkomst bij te wonen.
In 2020 is de branche-RI&E voor de industriële bakkerijbedrijven herzien. Dit instrument helpt bedrijven bij het in beeld brengen of Arborisico’s voldoende beheerst zijn. Concreet wordt bekeken of de maatregelen die in de Arbocatalogus zijn afgesproken ook in praktijk gebracht zijn.
Beoordeling van praktijkexamens vraagt kennis van beoordelen, een objectieve blik en juiste communicatie.
Functionering en beoordelingsgesprekken zijn belangrijk om afspraken te maken en verbeterpunten aan te geven.
Hoe werk je effectief samen in het team? Hoe communiceer je met elkaar?
Aansturing en leidinggeven zijn een hele kunst. Een kunst die gelukkig te leren is.
Wij voeren met enige regelmaat inspiratietours uit met ondernemers, (banket)bakkers, winkelmedewerkers of met onze cursisten. Het doel van deze tours is om te zien en te horen hoe andere ondernemers hun bedrijf laten renderen, hoe het assortiment is samengesteld of hoe succesvolle winkels zijn ingericht.
Een goed georganiseerde verkoop is essentieel voor het rendement van een bakkersbedrijf.
Het gaat in de bakkerswinkel niet alleen om het verkopen van producten, maar ook de kennis over de producten, de grondstoffen, ingrediënten. En de kennis over allergenen en hygiëne is ook ontzettend belangrijk.
Hoe geeft jij je klanten het ‘wow’- gevoel als ze in de winkel komen? Hoe maak je van een klant een gast, een ambassadeur van je bedrijf? Wanneer heb je als verkoopmedewerker de ‘gunfactor’?
Als ondernemer ben je verantwoordelijk voor het personeelsmanagement. Je wilt het goed aanpakken en medewerkers stimuleren en motiveren. Maar hoe doe je dat nu precies?
Wanneer er nieuwe medewerkers aan de slag gaan in de bakkerij is het van belang dat ze dit goed voorbereid en veilig doen.
Verkopen is een vak, een heel mooi vak! Maar is de gedachte hierbij van verkopend personeel hetzelfde als de verwachting van de ondernemer?
Je bruist van de ideeën voor mooie nieuwe producten waar de klanten in jullie supermarkten heel blij van worden. Maar passen deze ideeën eigenlijk wel in jullie concept?
Training ter vergroting van de bewustwording met betrekking tot fysieke belasting en motiveren tot gedragsverandering.
Nieuwe winkelmedewerkers wil je natuurlijk het liefst zo snel en goed mogelijk inwerken zodat ze de klanten op een prettige manier benaderen en de juiste informatie over de producten geven.
Training ter vergroting van de bewustwording met betrekking tot fysieke belasting en motiveren tot gedragsverandering.
De trainer heeft ons erg geholpen en inzichtelijk gemaakt wat ieders rol in kwaliteitsmanagement is.
De gemiddelde besteding per klant is gestegen.
De trainer heeft ons erg geholpen en inzichtelijk gemaakt wat ieders rol in kwaliteitsmanagement is.